KUVITUSASIA VALMIS ON! 

Viimein!!!! Tää viikko on ollut ihan karmea. Kello 9-16 alastonmallius, klo 17-> armoton piirtämysmaksimus. Mutta malleus oli kivaa! 

Sain Arilta piirroksen, joka oli jäänyt kesken. Kaunis olen.  

Niin ja niille, jotka ei tiedä mun elämästä mitään: toi kuvitushomma oli edelleen romanilapsille suunnattua kielenoppimismateriaalia. 

Kasa sitä. Oon niin voitonriemuinen tällä hetkellä että levittelin kaikki tussatut kuvani vain, että saisin hienon kuvan...

Rika. Tää on sulle. Rika teki rastoja, nyt osa on mulla päässä. Punaiset ja pidempi pinkki. Niitä oli myös vaaleanvihreitä, oransseja, keltaisia, tummansinisiä. Ainakin. Näyttääpäs mun päänahka karmealta.

 

Ai niin, mun pitäis pakata kun lähen huomenna pariksi viikoksi Azoriteille, kotikotiin ja uudenvuodenviettoon Loimaalle (oliko se Loimaa? Ihan sama.).