Osaan mä hei piirtääkin, vielä. Näin valokuvatäyteisten päivityksien jälkeen sanoakseni.

Joo, olin lomalla pari viikkoa sitten. Väritin tämän Tampereen bussiasemalla hyvin väsyneenä väreillä, jotka sattuivat olemaan hyvin likaiset. Vähän näyttääkin siltä, mutta en tiiä näyttääkö pahalta. Likaiset värit. Hmm.

Mää muuten otin nenälävistyksen ja sit tukkakin vähän muuttui, ulkonäöllisiä uudistuksia. Noorapallero otti nännilävärin toisen kaveriksi. 

Limingassa näin vuosijulkaisun suunnittelua. Siitä tulee jännä, neljänkymmenen ihmisen tekemä tarina. Yksi hahmo oli esiteini Mörmökuiskaaja (tai jotain!), johon ihastuin ja piirsin ja maalasin.

 

Ja koska olen äärimmäisen järjestelmällinen persoona, löysin lomamatkasedimenteistä akvarelleja, joita tein Azoreilla. Lyijykynä jäi lentokoneeseen, joten olin pakotettu tekemään seuraavat kaksi maalausta ilman sitä. Oikeastaan iha siistiä. 

Geelikynän ylikäyttöä? Eh. Tämä on oikeastaan kooste  parin tunnin näkymistä (pilviä ja lentokone, jee), niin kauan tämän tekemisessä taisi mennä. 

Delfiini! Käytiin safarilla ja totesin että ei mun edes kannata harkita kuvien ottamista mokomista filmikameralla, menisi hyvä filmi hukkaan. Lainasin jälkeenpäin ystävättäreni kameraa ja siinä ollutta videota, jossa näkyi elikoita. Tuloksena edes jonkinlainen muisto. 

Kisu on kisu! Jouluaattona!